Ärligt talat! Twilight Saga?

Lugnet lägger sig. Alla måsten är gjorda. Sambon skramlar i köket och försöker bli färdig med maten. Den tröttaste av sönerna lämnar sin flickvän Elin här och drar för att repa med bandet ett par timmar. Den något piggare sonen sitter på sitt pojkrum. Jag vet faktiskt inte vad han sysslar med men det är säkert inget olagligt.

Elin sätter sig vid köksbordet. Vi småpratar lite och vi kommer osökt in på film. Elin förtäljer något som gör att håret reser sig på ryggen. Kalla kårar sprider sig över hela kroppen.
Hon har tvingat min son, mitt kött och blod att titta på alla delar av den där Twilight-serien. Detta är inget jag önskar min värsta fiende!

Ja! Jag har sett dem. De tre första i alla fall. Och det är faktiskt bara skit. Det händer ju för fan ingenting! Bara ett långt jävla terapisamtal.

Elin säger att det finns fem delar i serien. Jag vet inte. Och jag skiter faktiskt i det också. Om det finns två delar till så kommer jag aldrig att se dem. Min tid är viktigare än så.

Min sambo Maria tycker att serien är "fin". "-De är så fina ihop."

Fina? Hahaha! Det hade ju varit bättre att sitta och stirra på ett foto av de där två tragiska figurerna om det nu är den största behållningen av filmerna.

Men smaken är ju som baken. Tur är väl det.

Spännande att se vad sonen tycker! Hahaha!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!