Fotorunda.

God morgon!

Jag har hur mycket som helst att göra. Måste bli klar med sovrummet. Skruva ner hyllor, riva tapet, klä en vägg med gips, spackla, måla mm.

Hela sommaren har varit så. Visst har vi gjort annat men på något sätt trycker renoveringskaoset undan all glädje. Jag är trött på detta nu. Det enda som gäller är ju att "bara" ösa på.
Tyvärr fungerar det inte så. Inte för oss iallafall. Så fort det ska handlas mtrl så måste vi låna bil. Svårt att köra gipsskivor i en Opel Corsa. När vi har planerat att vi ska greja så inträffar det alltid något som gör att vi inte får något gjort.

Jag tror att jag skiter i allt och tar med min kamera och onda hals på en promenad i solen.

Puss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......