lördag 8 februari 2014

Som en åsna!

Likt en åsna mellan två höstackar springer jag mellan blogger och wordpress.
Wordpress fungerar just nu inte optimalt. Länken som postas på Facebook via ett tillägg som heter Jetpack syns inte i flödet. Jag måste manuellt gå in via dator och trycka "visa inlägg".
Då faller ju hela vitsen med automatiska postningar. Kanske är det någon inställning i Facebook men jag har sökt med ljus och lykta efter rätt reglage men finner nada.
Visserligen gör jag manuella delningar från blogger till facebook och Twitter men  det är enkla tryck som jag kan göra från mobilen.
Så med detta i bakfickan väger Blogger tyngre. Tråkigt för jag gillar verkligen Wordpress och min egna domän.
Kanske jag kan peka min bloggerblogg till min domän? Någon som vet?

Japp! Det får bli morgondagens bekymmer. Nu är det mello för hela slanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar