Reflektioner.

Efter ett par veckor med min Nexus så måste jag säga att jag är jättenöjd. Det flyter på liksom.
Har inte upplevt några större problem. Några app-kraschar har det dock varit och google+ vinner det racet övertygande.
Vet inte varför men det är ju android ;)

Idag tänkte jag jobba lite administrativt och slängde fram våran Ipad. Loggade in på portalen för att organisera PDF-filer. Men där tog det stopp. Jag tryckte på länken för att ladda hem filen men inget händer.
Efter flertalet försök gav jag upp och testade med min Nexus.

Ta daa!

Det gick ju hur bra som helst! Varför det inte gick med ipad vet jag inte. Tycker väl att det borde fungera. Kanske det är något med hemsidan?
Vad vet jag.
1-0 till android.

Nu blir det till att softa i soffan en stund.

Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......