Face rape!

Mellansnigel breder ut sig som en pandemi bland alla gadgets här hemma. Allt som har en login till Facebook infekteras och tas över.
Det räcker tydligen inte med sin egna telefon. Marias "padda" är sedan länge förlorad bland duckfaces, spelförfrågningar och "gilla detta annars får du en kotte i röven"inlägg. Lillsnigels likaså.

Idag är jag ledig. Tänkte tillbringa ett par timmar framför min, MIN dator. Jag har en Mac och det är nytt för mig. Massor av grejer att lära sig.
Börjar med att surfa in på Facebook. Känner inte igen mig riktigt. Kollar. Men va i h......!

Mellansnigels sida!!

Håller på att bryta ihop! Han har ta mig f-n varit här också! När ska detta få ett slut? 
Det är just nu väldigt nära att jag skriver något på hans status som kommer att ge eko genom resten av grundskolan och en bit in på gymnasiet. Jag är hans far, jag känner till sådana grejer.

Fortsättning följer...........





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Hemkörd bastard.......

Tankar i en nybörjares huvud.