Iphone 5s vs Nexus 5

Denna videon gjorde så att det väger över för iphone. Kameran är ju en väsentlig del i en enhet idag. Vidare undrar jag om själva byggkvaliteten. Iphone känns ju väldigt solid. Jag har inte hållit i en enda androidlur som känns lika gedigen. Men det är något jag funderat på och kommit fram till att jag kan leva med. Som jag har nämnt tidigare så bryr jag mig inte så mycket om att ändra och greja. Jag kommer nog aldrig att roota en telefon. Den ska vara "färdig" när jag köper den.Annars får man byta till något annat enligt mig. Nu kan det vara så att kunskapen hos mig ligger på en sådan nivå att det inte passar sig att hålla på med diverse systemoperationer och därav mina "skygglappar" mot ändringar i telefonen.

Jag har fram till Februari på mig att bestämma. Hoppas Trebutiken här snart får in N5 så jag kan åka dit och klämma lite.


           



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!