söndag 15 december 2013

Först uppe!

Jag och Lillsnigel är först uppe som vanligt.
Det gör mig ingenting. Att dom andra sover alltså! 
Det blir en liten förfrukost och Julkalendern tillsammans i soffan. 
MYYS!!

När det är min vecka så träffar jag inte Lilllsnigel några längre stunder under dygnets vakna timmar. Endast några korta ögonblick känns det som. 

Men nästa höst, då jäklar börjar hon i förskoleklass här på Onsjö och flyttar hem till mig på heltid.
Jag vet att det är sommaren vi ska längta till och det gör jag! Men även till hösten faktiskt. Då har jag äntligen alla tre sniglarna hemma på heltid igen!

Schemat är fullt i dag också. Om än lite mindre stressigt än gårdagens. Det kommer besök för att fira Maria och senare är vi bjudna på middag och kalas.

Må väl mina vänner!

Lillsnigel och jag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar