måndag 11 november 2013

Satan!

Mitt älskvärda förhållande med tandis fortsätter. I onsdags var jag där och slipade ner en av få riktigt fina gaddar som jag har kvar i truten. Ni som har gjort det vet att det kan isa rätt rejält innanför det tunna skalet som återstår. Efter tortyren, som förövrigt gick smärtfritt eftersom bedövningen, tillräcklig för att söva en hel stadsdel bedövade mig från hjässan ner till vänster axel var det dags för en provisorisk krona. 
Den höll till i lördags morse. Vid intag av ett stycke nyrostat bröd med ost krasade det till. Fuck!!

Naturligtvis började det värka och isa värre än en snöstorm i Arktis. 
Så idag, måndag fick jag komma efter jobbet. Sprutor hit och dit med bedövning. På med ny provisorisk lagning. Nu hoppas jag att skiten håller tills den 22 i denna månad. Då ska brojäveln på plats!

Nu drar jag till akuten för att sy ett skärsår i handen som jag galant fixade på jobbet idag. Men det är en annan historia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar