lördag 4 maj 2013

Jävla katt till att vara morgonpigg!


När jag för en gång skull känner att jag kan ta en rejäl sovmorgon så är katten från helvetet igång. Vatten, ut, in, vatten, ut, in, mat, vatten!!!!
Släng ut han säger ni. Japp! Om vi hade bott i en ljudisolerad bunker.
Katten vet vilka fönstbleck han ska hoppa upp på för att kunna göra sig hörd på bästa sätt.

Jaja. Nu är jag uppe. Lite grinigare än vanligt men med lite kaffe så är det nog frid och fröjd snart.
God morgon på er!

#adesvarld

Jävla katt till att vara morgonpigg! När jag för en gång skull känner att jag kan ta en rejäl sovmorgon så är katten från helvetet igång. Vatten, ut, in, vatten, ut, in, mat, vatten!!!! Släng ut han säger ni. Japp! Om vi hade bott i en ljudisolerad bunker. Katten vet vilka fönstbleck han ska hoppa upp på för att kunna göra sig hörd på bästa sätt. Jaja. Nu är jag uppe. Lite grinigare än vanligt men med lite kaffe så är det nog frid och fröjd snart. God morgon på er! #adesvarld


Post imported by Google+Blog for WordPress.

21 kommentarer:

  1. +Fredrik Adetoft set ut som katten

    SvaraRadera
  2. Oj då, du ser inte pigg ut ;)

    Gomorron

    SvaraRadera
  3. jösses... å hur ser katten ut då?  Gomorron!

    SvaraRadera
  4. Hahaha vilket gött försök till surbild ;)))
    God morgon :)

    SvaraRadera
  5. Det är väl mysigt med katter... ;-)

    SvaraRadera
  6. E du lite trött än kanske Thomas ? :-)

    SvaraRadera
  7. mmh, det har du ju rätt i...
    fasiken, påkommen igen.

    SvaraRadera
  8. Samma här fast här är skurken en hund
    Mörrn mörrn

    SvaraRadera
  9. Men +Tomas Robertsson , +Anne Säbom s första mening ger dig ledtråd, ju.

    SvaraRadera
  10. Hedda, din dotter, din katt, din häst, din iller, minigris eller hund?
    Eller din låtsaskompis?

    vet inte så mycket om dig än :-)

    SvaraRadera
  11. Godmorgon jaså du har också en morgonpigg katt. Jag vaknade av något som satt på mig, andades i mitt ansikte och lät som en hel maskin. Hedda :-) upp ge henne mat, Hedda fick morgonfnatt sprang några varv runt lägenheten. Nu sover hon det lilla spöket

    SvaraRadera
  12. Skapa en sovplats för katten ute, en plats där den känner sig trygg. Kanske fungerar. Kanske den lägger sig där en stund istället för att sitta på bläcket och yla...

    SvaraRadera
  13. Blir förbannad bara av att läsa om eländet. Hemma har vi tre stycken skadedjur och det är alltid tamigfan alltid nån av dom som håller på och stör. 24/7. Funderar också på hur mycket dom små kräken har förstört för under alla år. Sönderklösta saker, piss på mina kläder som det bara är att slänga. Jag tror att kärleken mellan mig och katterna är ganska ömsesidig!
    God morgon ;)

    SvaraRadera