söndag 17 mars 2013

Står i köket

Rör lite i grytorna. För syns skull. Hehe, inte mycket jag kan göra.
Sambon kommer in och dundrar: -Kolla! Kolla vad tjock jag har blivit!
Nää det tycker jag inte älskling. Tycker inte det är någon större skillnad på dig. Men kolla här!! Snacka inte om mage! Jag ser ju ut som han.... Hon avbryter mig och slänger ur sig "Plura"!
Men va faan!! Plura har ju den största badbollen som finns! -ser jag verkligen ut så älskling. Det första du tänkte på va Plura?! Schysst!!

Jaha. Men det känns ändå bra att veta vad hon tycker :)). Tänk om jag hade sagt nåt liknande. Bevare mig väl!!

#adesvarld



Post imported by Google+Blog for WordPress.

7 kommentarer:

  1. Tänk om hon hade sagt pumba ... :-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Har missat Pluras "badboll", men var glad att hon inte sa Leif GW!! :)

    SvaraRadera
  3. låt mig hööra, kärlekens tunga

    SvaraRadera
  4. Ett annat sätt att säga älskling jag är med barn. :-)

    SvaraRadera
  5. Hahahaaaa tur du är lugn o fin !!

    SvaraRadera