Lugnet lägger sig


Lillsnigel befinner sig någonstans mellan dröm och verklighet. Inte många minuter kvar innan hennes fantasi får fritt spelrum i drömmarnas värld.
Innan hon intog horisontalläge i sängen så satt hon i soffan och svor över surfplattan.

-Pappa! Den är kass. Laggar hela tiden! Kan jag få låna din telefon?

Faan. Jag som trodde jag skulle få ha den i fred nu när hon fick en platta.
Men ack den glädje som varar.
Man får det man betalar för. För 990kr blir det ingen fungerande platta iallafall.

Jag har bytt plats på min blogg!!! Äntligen!
Nya adressen är www.adesvarld.adetoft.com
Följ om du inte redan gör det!

Nä nu blir det kvällsmacka och te!!

#adesvärld  





Ades värld | En blogg om ingenting men som innehåller allt!
20130306-125117.jpg. Faan! Hungrig som en björn om våren och klockan slår äntligen lunch. Rusar in till micron, slänger in matlådan. En härlig doft av chili con carne sprider sig i det lilla rummet. P...



Post imported by Google+Blog for WordPress.

Kommentarer

  1. Jag följer väl dig va?

    Sötsnigel vill ha lyxpaddsn ;)

    SvaraRadera
  2. +Erik Andersson. Vet ej. Men den är allmänt seg. Låser sig och ger ingen tillfredsställd upplevelse. Beter sig som en gammal HTC Wildfire.

    +Carina Wesenlund-Jonsson. Tror inte det. Får se om detta inlägget importeras. :))

    SvaraRadera
  3. Hade hon en likadan som +Andreas Holmqvist?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!