Alltså tyvärr!


Samsung S4 vinner inga röster hos mig. Varför trycka i massa skitfunktioner som ingen kommer att använda istället för att förbättra dom som redan finns? Höja kvalitetsintrycket hade nog inte skadat heller. Plast som knarrar känns aldrig bra.

#adesvarld





Samsung lanserar Iphone-dödare
Man brukar tala om ”smoke and mirrors” när man arrangerar spektakel för att förbluffa en publik. Och det hade Samsung tagit fasta på när man låtit ta fram en kortare Broadwayshow med full orkester för...



Post imported by Google+Blog for WordPress.

Kommentarer

  1. Nej jag kommer att behålla min S3, känns inte som att det är värt att uppgradera.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer köpa jag är chockad vilken lur! Inget snack länngre asiaterna har tagit över som kungar helt galet hur man kan få så mycket ur en plastbit konstigt att amerikanerna inte lyckas med att få det ur glasbitarna?

    SvaraRadera
  3. Tror att LG, Äpplet, och Sampung för lägga in mer växel för komma upp i samma prestanda som HTC One X+ eller den nya One. HTC har snabbare cpu och snabbare minne än dem andra ^_^

    SvaraRadera
  4. Suck, Peter Pettersson.... den här gången låtsas han nästan att han är neutral.

    SvaraRadera
  5. Eftersom HTC inte visat någon direkt kvalité på sistone... flertalet av mina vänner har samtliga haft riktigt kassa HTC-lurar så är det inte ett alternativ just nu, och Sense hjälper inte direkt.
    Visar det sig att ONE är stabil och det kommer en bra CM på den så kanske den kan bli intressant.

    SvaraRadera
  6. För mig som har en S2 är detta ändå intressant. Är mer sugen på HTC One om jag skulle byta idag men väntar nog och ser om det finns substans i ryktena kring X-phone.

    SvaraRadera
  7. +Stefan Blid Snabbare CPU? S4 har ju "Quad-core 1.9GHz Snapdragon 600 in the U.S. (8-core 1.8GHz Exnyos 5 Octa elsewhere)" medan HTC One sitter på "Quad-core 1.7GHz Snapdragon 600"

    SvaraRadera
  8. Är det inte lite väl 2010 att prata om iPhone dödare?

    Presentationen gav mig ingen "måste ha!" känsla men det fick jag inte för S3 heller förrän jag fick testa den på riktigt.

    Det jag stör mig mest på är alla Samsung specifika funktioner. Speciellt de som de vill ska ersätta dom som redan tillhandahålls bra direkt i Android från Google.

    Är det något jag vägrar göra så är det att låsa in mig till en speciell tillverkare.

    Jag kan vänta ett tag till med att ersätta min S2.

    SvaraRadera
  9. den laggar ju!! även fast den har 2x4 core cpu och 2GB ram!! skäms tamigfan!

    SvaraRadera
  10. Inga röster hos mig heller, skall tydligen vara rätt likt S3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!