Storsatsningen som kom av sig!

Likt ett engelskt fjollbollslag med Ryska maffiamiljoner i ryggen så tänkte jag hårdköra med Google+ ett tag. 
Detta för att slutföra mitt projekt om vilket forum som jag känner mig "hemma" på.
Det började bra på G+ men sedan hände något.
Ofrivilligt och utan att jag tänkte på det så var jag tillbaka på Twitter, Facebook och min kära blogg. Precis den konstellationen som jag hade innan G+testet.
Inget ont om folket på G+! Absolut inte!! Ni är och förblir mina vänner.
Jag kommer fortfarande titta in och säga hej men tyvärr inte lika ofta. Vet inte varför det har blivit så. Men just nu känns det rätt att fylla min blogg med mer eller mindre intelligenta inlägg. 

Har fått en del nya följare på bloggen. Hur kul som helst! Jag försöker att följa tillbaka och läsa era historier om allt möjligt.
Fortsätt blogga! Det är kul!!

#blogg100Bild

Kommentarer

  1. Ann-Britt Jansson3 februari 2013 13:36

    Är aldrig inne på G+ längre. Hinner ej!

    SvaraRadera
  2. Är där mer sälla oxå. Hur går det med töserna?

    SvaraRadera
  3. Ann-Britt Jansson3 februari 2013 15:33

    Ätit middag! Så nu filmstudio på laptopen. Dom är så käcka. Linnea stannar också till tisdag kväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Hehe! Fullt ös med andra ord!! Tack än en gång morsan!!

    SvaraRadera
  5. tycker att g+ satsning har kommit av sig..tycker det sämre drag där nu..sen slänger g+ in "heta postningar" som inte är "heta" alls? vad är det för ticks? Twitter var jäkligt hett i går under #melofest

    SvaraRadera
  6. Japp! Jag verkligen trivs med min blogg och länkarna till fb och Twitter. Finns inte mycket plats över för G+.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!