lördag 19 januari 2013

Sladden lever i lådan!

Var faan la jag den?? Shit! 3% kvar av batteriet i mobilen. Inte på hyllan. Kanske i nattygsbordet? Där brukar jag lägga mina grejer ju. Nää!! Inte där heller.

-Maria!!!!! Har du sett min laddare?!

-Japp! Den ligger där den ska ligga! I lådan bland all annan skit du släpar fram och inte lägger tillbaka!

Oops.......ehh.....okej......tack!

Mycket riktigt där ligger den! Överst. Jag böjer mig ner. Tar tag i själva laddaren. Inte sladden. Jag lyfter försiktigt, drar långsamt upp den och sladden följer fint med.........men nej!!!!!

Inte den här gången heller! Hela förbannade lådan följer med!! Även sådant som ligger längst ner och inte sett dagens ljus på flera månader!!

Hur kan det vara möjligt???

Sladdarna måste leva ett eget liv! Likt en ormgrop! Tröttsamt värre!

Jaja. Nu är det färdigtrasslat iallafall. För den här gången.

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar