Att det ska vara så svårt!

Några riktlinjer jag gillar! Hittade det på Google+. Ska printa ut det och sätta upp på kylen!
Hur bra som helst!

1. Lär dig använda toalettringen, Du är en stor flicka. Om den är uppe, fäll ner den. Jag vill ha den uppe, Du vill ha den nere. Du hör inte mig klaga över att Du lämnar den nerfälld.

2. Fråga om Du vill nåt. Låt mig förtydliga: Subtila gliringar funkar INTE! Tydliga gliringar funkar INTE! Uppenbara gliringar funkar INTE! Säg bara vad Du vill!

3. JA, och NEJ är fullständigt acceptabla svar på de flesta frågor.

4. Kom till mig med problemen om Du vill ha hjälp att lösa dem. Det är det jag gör. Söker Du sympati så har Du Dina flickvänner, det är det de är till för.

5. Huvudvärk som varar i 17 månader är ett problem. Sök upp en doktor.

6. Det går inte att ta upp något vi sade för 6 månader sedan i en diskussion. Faktum är att alla kommentarer som är äldre än 7 dagar har passerat bäst-före datum och är INTE giltiga argument i en diskussion.

7. Om något jag säger kan tolkas på två sätt och det ena sättet gör Dig arg eller ledsen, då menade jag de andra...

8. Du kan antingen fråga mig om jag vill hjälpa till med något eller säga att Du vill ha det gjort. INTE båda. Om Du redan vet hur man ska göra det på bästa sätt, gör det då själv.

9. Christopher Columbus behövde inte vägvisning, inte jag heller.

10. Vi män ser i 16 färger, som Windows standardinställning. Persika till exempel, är en frukt, inte en färg. Pumpa är också en frukt. Jag har ingen aning vad malva är.

11. Om jag frågar vad som är fel och Du svarar "Inget" så kommer jag att agera därefter. Jag vet att du ljuger men det är helt enkelt inte värt strulet.

12. Om Du ställer en fråga Du egentligen inte vill veta svaret på förvänta Dig då ett svar Du egentligen inte vill höra.

13. Shopping är INTE en sport. Och NEJ, jag kommer aldrig att se det på det sättet.


20130104-171027.jpg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!