Årets första söndagsångest!

Hej hopp!
Sitter i soffan och glor på tvn. Mår faktiskt jävligt bra. Ingen söndagsångest som brukar infinna sig vid den här tiden.
Ser fram emot att börja jobba i morgon efter lite ledigt.

Jag fortsätter min upptrappning av löpträningen. Tog min "badboll" på en liten tur på förmiddagen. Kändes oförskämt bra! Som en älva svävade jag fram på grusade gångbanor.
Likt Jesus som går på vatten, flöt jag fram på den kalla asfalten.
Nä va faan håller jag på med?!! Vem försöker jag lura? Som en gravid flodhäst med hockeyutrustning ligger nog närmare sanningen!
Men men....... Jag är på rätt väg!

Stor och lillsnigel anlände idag efter en helg hos deras mor.
Lillsnigel som snart fyller fem visade upp vad som komma skall om ca tio år. Eller troligtvis tidigare! Hon rusade in på sitt rum och vräkte på en skiva hon fått med sig.
Erik Saade!
I ca 4 timmar strömmade denna fagra gosses hits ur lillsnigels lilla cdspelare. Varför inte Guns? Eller Metallica? Till och med Bonnjohan (Bon Jovi) hade varit bättre!!
Hon somnade runt 20:00 men musiken fortsätter att vanställa mitt känsliga musiksinne. Hur faan stänger man av nåt som fastnat och går på repeat i huvudet?? Blir tokig! "I will be popular, I will be popular"!! TYST!! LÄGG AAAAV!

Dags att borsta tänder och plomber!
Natti och sov gott!


20130106-222019.jpg

Kommentarer

  1. Tror vi båda känner oss lite laddade att komma igång med detta nya år!?
    Hoppas vi slipper massa sjukdomar och kan jobba på mot våra mål utan hinder.

    SvaraRadera
  2. Japp! Det är så mycket som vi vill ha och göra detta år.

    SvaraRadera
  3. Ja, varför inte lite hårdrock, men hon kanske fixar det senare i livet. Ha en fin dag. Ursäkta om jag strulat till det för ditt följande genom att byta bloggadress

    SvaraRadera
  4. Inga problem kompis! Tack för kommentaren! Alltid kul när det plingar till! Ha en bra dag Thommy!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Träning pågår!

Vallhammra. Minnen från förr.