Storsnigel i drömmarnas värld!

Vi sitter ner runt köksbordet. Middagen är dukad. Chili con carne står på menyn.
Storsnigel som är i dom yngre tonåren tycker det är väldigt roligt att jag, i egenskap av hans far, har gått upp några kilon. Inte på något sätt blivit fet men en begynnande "badboll" ovanför junior, ni vet han med jacket i skallen, kan skönjas.
När vi sitter där som bäst och myser med tända ljus och fantastisk mat säger storsnigel en sak som får mig att brista ut i ett hånskratt!

-Jag skulle kunna ta er allihop!

Hahaha!!
Ja din lillasyster och lillebror men mig klarar du faan inte din lille skit!

-Jo! Med min vighet. Du är så tjock så du hinner inte få tag i mig!

Ehh? Nu var det ju så att det var du som skulle ta mig! Då kan ju jag bara stå och vänta! Och när du kommer nära så buntar jag ihop dina 167cm och 58 kilo och kramar brunkrämen ur dig!!

Hehe. Men härlig attityd! Det kommer ju en dag när han får rätt. Men än så länge så är det jag som är kung i vårat hus!

187cm och 95 kilo kärlek!


20121201-170559.jpg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!