Mobil vs stationär

Google har släppt en ny funktion på Google+. Grupper. Jättebra på alla sätt och vis. Finns bara ett stort fel! Det fungerar inte i mobilen! Varför?

Jag undrar vilken enhet som används mest till dessa forum? Mobil eller stationär?
Jag tror faktiskt mobil enhet typ telefon eller platta är störst.
Om det nu är så, varför utvecklas inte nya funktioner till dessa först? Jävligt irriterande när man inte kan använda bra funktioner med sin mainteknikpryl utan man är tvingad att veva igång aset till dator och sätta sig, ofta i ett annat rum, för att ta del av nya funktioner.

Jag använder nästan aldrig datorn. Det är för omständigt. Mobilen är ju väldigt smidig. Är ju liksom alltid med!
Blir till att gå i väntans tider.
Därav minimal aktivitet från mig i grupperna!

In english!

Google has released a new feature on Google+. Groups. Great in every way. There's only one big mistake! It does not work on your mobile! Why?

I wonder which device is used mostly in these forums? Mobile or stationary?
I actually think the mobile phone or device type plate is greatest.
If that is so, why not develop new capabilities to these first? Fucking annoying when you can not use the good features with its main technology gadget, but it is forced to reel off bastard to computer and sit, often in another room, to take advantage of new features.

I almost never use the computer. It is complicated. The cell phone's very smothe. Hence the minimal activity from me in the groups!


20121208-212912.jpg

Kommentarer

  1. Själv så använder jag datorn mest gillar inte den lilla skärmen och avsaknaden av ett tangentbord gör ju inte saken bättre.

    SvaraRadera
  2. När jag sitter hemma eller jobbar blir det mest datorn. Tycker trots allt det är lättare att sitta med datorn i knät och skriva. Lite bökigt på telefonen.

    Men mer och mer platta (och mobil nu när noten är åter från sjukan).

    Så ny app vill jag ha snarast!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Träning pågår!

Vallhammra. Minnen från förr.