Uppfostran som går åt helvete!

I snart fem år har lillsnigel vandrat på denna jord.
I snart fem år har gjort allt för denna rara lilla tös.
Jag till och med drog ut henne själv ur hennes mamma hemma i sovrummet. FÖR SNART FEM ÅR SEDAN!!

Jag anser att jag är en bra pappa med sunda värderingar. Jag försöker uppfostra den lilla till att behandla andra som hon vill bli behandlad själv.

Efter sedvanlig hämtning från förskolan i eftermiddags så satt vi i bilen och pratade om dagens händelser.
Bilradion hörs någonstans långt bort. P3.
Dottern tystnar. Faller in i sina egna tankar. Det är säkert mycket som rör sig en liten knopp som är på väg att slå ut.
Programledarna på radion pratar på. Dom presenterar nästa artist. Lillsnigel vaknar till ur sina djupa funderingar. Hon lyssnar några sekunder. Sen kommer det!!! -Pappa!! Jag älskar Sean Banan!!!!

Faan! Vad har jag gjort för fel?!!


20121101-215006.jpg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......

Träning pågår!