söndag 21 oktober 2012

Sambon om iPhone!

Som en del av er redan vet så fick min Sambo sin iPhone i Tisdags. Då jag på arbetets vägnar var stationerad i Skövde fram till i torsdags så väntade sambon med att aktivera den nya luren. Det dröjde faktiskt ända tills igår innan hon fick tummen ur!
Jag tjatade frenetiskt hela lördagsmorgonen. Men hon blev bara förbannad. Då slutade mitt tjat och jag yppade inte ett ord mer om saken. Lite senare tog hon fram den lilla asken.

Nu har ett dygn gått och det är mest positiva ord om den nya luren.

-Jag är väldigt nöjd.
-den är fin.
-den känns ren.
-den är så enkel. Väldigt enkel. Nästan så den blir tråkig. På ett positivt sätt.

Några kommentarer från sambon om iPhone.

Härligt att hon är nöjd.



20121021-161728.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar