Operation "Rädda Ade"

När vågen höll på att begå självmord i morse när jag skulle väga in mig så blev jag faktiskt lite rädd. Jävlar vad lätt det är att dra på sig några kilo för mycket. Att bli av med dom är desto svårare.

Matvanor, motion mm. Ett helt annat tankesätt!

Det blev havregrynsgröt till frukost idag. Sedan tvingade jag mig själv ut för en motionsrunda.
Gillar att springa men det är faan inte lätt nu när man väger såpass.

Ja det måste vara en syn för gudarna i spåret!

En kille med fågelben som flåsar runt med en badboll på magen och ett ansikte som Gunde Svan efter femmilen!

Men det går bra! Slog pers. Känner mig stark.
Vila i morgon sen på't igen!

Följ mig på Runkeeper!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Är vi alla alkoholister?

Tankar i en nybörjares huvud.

Hemkörd bastard.......